Garanciális ügyintézés
A reklamációkat az alábbi elektronikus űrlapon fogadjuk el, melynek segítségével igyekszünk gyorsabb, könnyebb és hatékonyabbá tenni az egész folyamatot.
Minden reklamáció alapja a tisztított termék. Ruházat esetében csak mosott vagy vegytisztított állapotban, cipőknél szennyeződésmentesen (beleértve a talpat is) és szellőztetve fogadjuk az átvételt. A koszos vagy elhanyagolt terméket érdemi vizsgálat nélkül visszautasítjuk.
A szavatosság érvényesítésének alapja a kárelhárítási kötelezettség betartása. Ez nem csupán azt jelenti, hogy a karbantartási tevékenységet el kell végezni, hanem azt is, hogy a hiba észlelésekor a ruházat, cipő vagy eszköz használatát felfüggeszteni kell. A további használat ugyanis növelheti a hiba mértékét, és teljesen selejtté teheti a kifogásolt terméket.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a termék címkéjének vagy kötelező napi karbantartásának hiányában, valamint a nem megfelelő használatból adódó hibák kapcsán a szavatossági jogosultság érvényességét veszti.